Sprzątanie Q&A

 Na tej stronie zebraliśmy wszystkie najważniejsze informacje i odpowiedzi na pytania, zadawane nam przy różnych okazjach.

 

Wyprowadzam się, co mam posprzątać w swoim studio?

Studio jest do Twojej dyspozycji do godziny 11:00 w dniu wyjazdu. Przed wymeldowaniem upewnij się, że studio jest w takim samym stanie, w jakim było w dniu przyjazdu. Do Twoich obowiązków należy opróżnienie i wyczyszczenie lodówki, piekarnika i szuflad, odkurzenie podłóg, wytarcie blatów, wyniesienie śmieci do punktu recyklingu oraz mycie naczyń i szyb. Prosimy o niepozostawianie swoich rzeczy w studio. Wówczas zostaniesz obciążony kosztami ich utylizacji.

 

Nie mam czasu na dokładne sprzątanie przy wymeldowaniu. Czy dostanę dodatkowy rachunek?

Jeśli studio nie zostało posprzątane w chwili wyprowadzki, zostanie ono uznane za bardzo brudne i naliczymy dodatkową opłatę na podstawie czasu poświęconego na sprzątanie, liczoną za każdą rozpoczętą godzinę. Koszt sprzątania bardzo brudnego studio jest zawsze osobną pozycją na rachunku.

 

Jeśli z jakiegoś powodu nie masz czasu na dokładne sprzątanie końcowe, można je dokupić jako usługę dodatkową w cenie 100 PLN za każdą rozpoczętą godzinę. Opłata nie zawiera ewentualnego kosztu sprzątania chemicznego. Prosimy o poinformowanie nas o chęci wykupienia sprzątania z odpowiednim wyprzedzeniem, abyśmy mogli dokonać szczegółowej oceny i zaplanować usługę.

 

Mam rzeczy, których nie mogę zabrać do nowego miejsca, co mam zrobić?

Możesz zamieścić wiadomość na naszej wewnętrznej grupie na Facebooku o sprzedaży/oddaniu produktów lub skontaktować się z naszym zespołem Hostów, który wskaże Ci miejsce, w którym będziesz mógł oddać rzeczy. Jeśli towar jest duży i/lub nie nadaje się do użytku, jesteś odpowiedzialny za dostarczenie go do śmietnika lub zlokalizowanego poza Noli Mokotow punktu odbioru (dotyczy elektroniki, rzeczy wielkogabarytowych).

 

Przestrzenie wspólne

 

Odwiedzili mnie przyjaciele i spędziliśmy wieczór w przestrzeniach wspólnych, jednak nie pamiętaliśmy o posprzątaniu po sobie.

Co do zasady zapewniamy naszym Gościom udogodnienia, ale oczekujemy, że każdy będzie kontrolował swoje zachowanie i dbał o wspólne przestrzenie jak o własne, aby inni Goście także mogli cieszyć się nimi i czuć się w nich komfortowo. Jeśli miałeś odwiedziny w naszych przestrzeniach wspólnych, zawsze jesteś odpowiedzialny za sprzątnięcie po spotkaniu. Jeśli nie posprzątasz, ucierpią na tym inni. Jeśli osoba sprzątająca będzie musiała podjąć dodatkowe kroki, aby sprzątnąć ślady użytkowania pozostawione przez Ciebie i Twoich znajomych w częściach wspólnych, wystawimy Ci rachunek w wysokości 250 PLN za każdą rozpoczętą godzinę poświęconą na sprzątanie pozostawionego bałaganu.

 

Dodatkowe opłaty za sprzątanie

 

Przestrzenie wspólne:

Sprzątanie przestrzeni wspólnych: umyślnie pozostawiony bałagan - 250 PLN za każdą rozpoczętą godzinę + możliwe zlecenie prac na zewnątrz, jeśli sytuacja wymaga użycia ponadnormatywnych środków lub urządzeń.

 

Sprzątanie studio:

  • Końcowe sprzątanie studio w przypadku, gdy Goście nie posprzątali we własnym zakresie: 250 PLN za każdą rozpoczętą godzinę + koszt ewentualnych prac wykonanych przez ekipy zewnętrzne. Każdy Gość ma obowiązek posprzątać w swoim studio najpóźniej w dniu wyjazdu.

 

  • Usługę sprzątania końcowego można wykupić osobno z wyprzedzeniem (co najmniej dwa tygodnie przed wymeldowaniem), koszt to 100 PLN za każdą rozpoczętą godzinę + koszt ewentualnych prac wykonanych przez ekipy zewnętrzne.

 

  • Jeżeli sprzątanie końcowe zostało wykupione osobno, obejmie ono dokładne sprzątanie studio (odkurzanie, wycieranie powierzchni i podłóg, sprzątanie łazienki i sprzętu AGD). Uwaga, personel nie wynosi śmieci i/lub mebli oraz przedmiotów ze studia, Gość musi o to zadbać samodzielnie.

 

  • Jeśli Goście pozostawią meble lub inne przedmioty w studio, zostaną obciążeni opłatą w wysokości 250 PLN za każdą rozpoczętą godzinę prac związanych z usunięciem mebli ze studio oraz dodatkowo za utylizację + opłaty za transport. Opłaty za utylizację mebli oparte są na cenniku naszego partnera.

 

  • Prosimy pamiętać, że za konserwację i naprawy pobieramy opłatę w wysokości 350 PLN za każdą rozpoczętą godzinę + koszt ewentualnych prac wykonanych przez ekipy zewnętrzne.

  • Koszt mebli/tekstyliów dostarczonych przez Noli Studios, które uległy uszkodzeniu podczas pobytu, zostaną doliczone do rachunku Gościa według rzeczywistej wartości (biorąc pod uwagę normalne zużycie).

 

Sprzątanie studio – inne:

 

  • Sprzątanie bardzo brudnego studio: 250 PLN za każdą rozpoczętą godzinę (w przypadku niezamówienia go z wyprzedzeniem) + koszt ewentualnych prac wykonanych przez ekipy zewnętrzne z użyciem specjalnych środków, jeśli wymaga tego sytuacja. Bardzo brudne studio oznacza, że posprzątanie nie jest możliwe w wyznaczonym na to czasie i wymaga dodatkowych działań/więcej czasu niż zwykle.

 

  • Zmiana pościeli jako usługa dodatkowa: 75 PLN (dotyczy tylko w pełni umeblowanych studio z pościelą dostarczoną przez Noli Studios).

  • W przypadku opuszczenia sprzątania odbywającego się co miesiąc za zmianę pościeli nie zostanie pobrana opłata. Ręczniki również zostaną wymienione na czyste.

 

  • Sprzątanie dodatkowe, zamówione z wyprzedzeniem: 100 PLN. Wymiana pościeli i ręczników to dodatkowy koszt w wysokości 75 PLN.